söndag 23 november 2008

Mera vinter

Efter vi skottat igår kom ännu mer snö så KG och jag har nu varit ute och skottat, vår snöälskande hund Molly var med förstås.


Efter skottandet är det skönt att få vila i diket;


Lillfingret är nu omplåstrat och känns rätt okej, så nu tänkte jag försöka få necessären klar. Därefter blir det nog lite smånessar, måste minska alla småbitar jag har ligger och dräller. Har ni hört den förr? Antagligen men mina barn brukar säga att jag är tjatig :)
I morgon är dags för dragningen i min julklappsutlottning, ska bli spännande att se vilka som jag ska kluara ut julklappar till. Känner redan nu att vissa är lättare än andra...

1 kommentar:

  1. Men banne mej så tror jag att ni har mera snö än oss!!! Fel fel fel, vi är i Norrland och vi ska ha mer snö....

    kram kram/pia som sysslat med ved..

    SvaraRadera