fredag 28 november 2008

Nää

Jag hittade inte styrfarten igår. Idag lär jag inte ha tid att leta efter den. Ska strax köra killarna till skolan. Efter det ska jag till Frugan och fika. Däreffter måste jag ge mig iväg till Thuns, behöver en klänning till ikväll. Ute i sista ögonblicket som vanligt :) Ikväll ska KG och jag på fest, det är företaget han arbetar åt som firar 40 år och bjuder, kommer säkert bli trevligt. Så nån styrfart lär jag knappast ha imorgon, ligger nu på soffan och kippar efter luft som en guldfisk på torra land.

1 kommentar:

  1. Hoppas att du hittar något nice på Thuns. Hade gärna följt med dig (ångrar fortfarande att jag inte köpte en bit av den där beige/brun/svart/vit-blommiga vaxduken, den var SÅ snygg!)

    Ha en riktigt rolig fest ikväll, det kan ni behöva! Klackarna i taket!

    KRAM

    SvaraRadera