torsdag 10 juli 2008

Semesterrapport!!



Igår hade jag och Lilleman en helt fantastisk dag med E & I.Vi strosade på Skansen och tittade på djuren, hade pic-nic i gräset. Vädret var precis lagom, solen sken utan att det blev för varmt.

Väl hemma var jag alldeles totalt slut i hela kroppen, så jag dånade av en timme efter middagen. Sydde därefter ihop toppen till en duk som jag ska ha på vardagsrumsbordet. Vid nio kröp jag ner i soffan med resten av familjen och slöglodde på TV, hur mysigt som helst!!

Idag skiner solen och det är varmt ute. Efter frukost åkte jag till Thuns och köpte tyg till pappas scrapstäcke så jag äntligen kan slutföra det. Sen for hela familjen ner till Landbadet och badade solade i två timmar. Nu har vi ätit en sen lunch. När den sjunkit undan ska vi ge oss in till Uppsala och spela minigolf i stadsparken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar