torsdag 3 juli 2008

Inte mycket gjort

Idag orkar jag banne mig ínte ett dugg, sitter som nått hålögt spektakel och stirrar dumt ut i intet. Tittar med jämna mellanrum om klockan är tillräckligt mycket för att kunna gå i säng, och snart så.... Nu är det bara en dag, 8 timmar, 480 minuter kvar innan jag kan åka från jobbet med fyra härliga veckors semester framför fötterna. Tror inte jag skulle orka jobba över en minut en gång, antagligen skulle jag kunna få igång reservmotorn men varför testa?? Nä nu får andra ta över och jag ska bara mysa. Nåja första helgen blir väl inte mycket till mysa, då ska vi till Dalarna närmare bestämt i trakten av Mora för ett dygns äventyr. Vidare rapport från detta kommer vid hemkomsten. Skulle jag skriva vad vi ska ut på så står det klart att jag är på väg mot galenskapen, och innan jag vet ordet av står väl blå bussen här. Så nä, jag håller tyst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar