onsdag 2 juli 2008

Förtydligande

Var mycket trött i morse när jag skrev inlägget och trodde väl i mitt förvirrade tillstånd att de som läste skulle kunna läsa mina tankar och förstå vad jag menar. Men nu när huvvet klarnat lite (med betoning på lite) så förstår jag att ni inte har en susning vad jag menade med säck! Eftersom jag kände mig som ett hålögt åkerspöke och var rädd att skrämma slag på mina medtrafikanter så hade jag en plan. Planen var att ta en säck, klippa hål för ögonen och sen skriva snygg med stora bokstäver på de, säcken skulle jag sedan dra över huvudet så att de jag mötte åtminstone skulle tro att det var en snygging under säcken. Nu hittade jag ingen för ändamålet bra säck, och så här i efterhand kan jag nog tycka att det var rätt bra. Även om jag såg bedrövlig ut så tror jag faktiskt att åka omkring med en säck över huvudet skulle vara ett värre alternativ. Dessutom skulle det nog inte dröjt allt för många mil innan storbror med saftblandare på taket skulle stoppa mig i tron att jag var bankrånare eller nått. Så jag åkte ala naturelle iaf.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar