tisdag 27 maj 2008

Tröttmössa

Precis så känner jag mig idag, tur att det snart är semester. Snart är iaf den här senaste kursen över och jag hoppas verkligen jag tar mig igenom med godkänt resultat. Sen kommer jag aldrig mer läsa vetenskaplig metodik, nu har jag sånt så det svämmar över i huvvet.
Börjar så smått se fram emot helgen då vi ska fara ner till småland och favvosläktingarna. Har under året som gått fått så fin kontakt med frun i huset och när jag sa till KG att vi skulle åka insåg han att det var ingen ide att protestera. Både han och mittensonen har lite svårt för att åka bort, hemlängtan suger i magen på dem när vi passerar brevlådan. Nästan alltid brukar KG ha argument för att vi ska stanna hemma istället och de brukar bita på mig. Men den här resan hade han inget val, den SKA göras och faktiskt ser han fram emot den lika mycket som jag, nästan iaf :)
Igår gjorde jag ett fynd som är vaärt att kalla fynd. Var in på det stora möbelvaruhuset och gjorde en lov på fyndavdelningen. Hittade två skivor 100 x 58 cm för 25 kronor, när jag kom det kassan visade det sig att det var 50% på allt på fyndavdelningen, så skivorna kostade 12,50. Så nu är det bara ben som ska skaffas så ska KG få göra ett skärbord till mig, kommer bli så bra så!!

1 kommentar:

  1. När åker ni neråt skogarna? Har ni pratat om det? Så att vi vet när välkomstkommittén ska stå redo. ;-)
    Ha en fin dag!
    KRAM

    SvaraRadera