söndag 11 maj 2008

Sommarvärme

Tänk vad skönt det har varit både igår och idag!! Tyvärr eller tack och lov, har inte bestämt vilket, så blåser det en del här. Men dagarna tillbringas ändå ute..... Ringde min pappa igår som var i stan med dottern och bad honom att köpa en liten pool till grabbarna som var såå badsugna. Några timmar senare står han här på gårdne och säger med ett leende att nu kan grabbarna få bada, ni måste bara bestämma var den ska stå, han hade köpt den största de hade!!! Borde ju förstått det, det är ju min pappa i ett nötskal. Så nu kämpar vi som bäst att fylla den vilket nog kommer ta den här veckan. Grabbarna har självklart plumsat i ett par gånger, men de kommer upp typ lika snabbt igen då det är kallt av sjutton.
Igår sydde jag vidare på mitt Bento Box täcke och snart är alla block klara bara att skära och pussla ihop. Det är vad jag har tänkt ägna förmiddagen åt och förhoppningsvis kommer jag kunna börja sy ihop i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar