söndag 11 maj 2008

Ny vecka runt hörnet!

Jag tycker nog att denna helg har varit bra och vi har hunnit med en del så nån söndagsångest har jag inte idag. Men jag har ruskigt ont i min högra armbåge efeter att vi jobbat med ved på förmiddag. Det är som jag säger till gubben att kvinnor ska inte jobba kroppsligt de ska bara sitta och se vackra ut, det är vid de tillfällena han brukar muttra om att det enda jag ser ut som är ett träsktroll :)
Nu har alla i familjen utom Herrn i huset doppat sig i nya poolen. Men det ska ju upp i 30 grader innan han doppar tårna där, så innan sommaren är över har han nog varit i.
Efter vedstunden brände det så in i norden om kinderna att jag gick in till symaskinen en stund, nu återstår sista ihopsömnaden av Bento Box quilten och kanske det blir klart snart....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar