måndag 1 april 2013

Sista dagen...

..på denna lite längre ledighet. Inte har jag fått så värst mycket gjort, mest legat på soffan och betat av avsnitt efter avsnitt av Jordan, rättsläkare. Lagom syssla för att ge kroppen den återhämtning den behöver. Idag hoppas jag på att få lite av det jag vill få gjort, det sista av tapeterna i syrummet, bygga ihop en stege (för dekoration) slipa och måla en stol.....naturligtvis vill jag även promenera och kanske fotografera lite. Känns som om all inspiration för kreativt skapande ligger gömt under snön, får väl kanske sätta på mig vantar och gräva lite :)
Nu är det dags för påfyllning i kaffekoppen och lite frukost så dagen kan börja......

6 kommentarer:

  1. Önskar dej en riktigt fin dag :)

    Kramar !

    SvaraRadera
  2. Här är kaffet uppdrucket och om jag har tur så väntar ett litet shoppingäventyr!!!
    Ta hand om dig och lycka till med arbetet!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  3. Att måla och tapetsera är också skapande! Och återhämtning är bra för kreativiteten! Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  4. Återhämtning är inte så illa...
    Ha det gott och njut nu av sista helgdagen.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vila och återhämtning är också viktigt! Inte minst för duracellkaniner ;) Lycka till med syrumsfixet! Jag är så nyfiken på hur ditt "nya" rum blir. Kreativiteten töar nog fram så småningom... Kramar Ullis

    SvaraRadera
  6. Skönt att bara vara och få nya krafter.
    Vad är det på fotot? Två axelvaddar på rymmen?
    Kram

    SvaraRadera