söndag 28 april 2013

Inte mycket kvar.....

Nu börjar minsann mitt syrum ta form och bli som jag vill ha det, dock kvarstår en massa sorterande av saker i pigkammarn bakom den stängda dörren, men det får ta sin tid, nu kan jag iaf ta och sätta fart på mitt skapande....
Men visst ser ni att jag skulle behöva vita bord, hittade på IKEA, får se om jag tar mig råd lite längre fram.... som sagt nu kan jag börja sy och fotografera härinne, om jag törs...risken är att mitt fina rum som jag är sååå sjukt nöjd med då blir helt upp och nervänt igen.....
Så klart jag ska plocka fram tyger och låta Janne jobba igen, han har fått alldeles för lång vila!! Avslutar kvällens inlägg med en bild på tavlan jag fick i julklapp av min goa dotter ......
Imorgon har jag semester, ska börja dagen med en tur till Östhammar för besiktning av bil, sen ska det bli städ, trädgårdsfix och kvalitetstid med Prinsessan!!

11 kommentarer:

  1. Vilket fint rum du har fått, där kan du skapa en massa nytt nu! Kram på dig...

    SvaraRadera
  2. Du har verkligen ett fint syrum. Kram

    SvaraRadera
  3. SNYGT!!!
    Inte bara ett sy- och fotorum utan en plats att "softa"
    Gött!!!
    kram//Maja

    SvaraRadera
  4. Härligt ljust och fräscht rum du fixat.
    Kan du inte måla borden? Så kanske du kommer lite billigare undan :)

    Ha det så skönt på din semesterdag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. "gilla" för tavlan!
    ..och resten av rummet!

    SvaraRadera
  6. Härligt rum!
    Har du inget högt "skärbord" så rekommenderar jag att köpa en bordsskiva och höj- och sänkbara ben (t.ex. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60105301/) för att spara på ryggen.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till jättefint och fräscht rum! Lycka till med sömnaden..önskar dig härlig inspiration!
    kram
    linnéa

    SvaraRadera
  8. Åhhh... du kan vara helt nöjd med ditt nya fina rum!! Borden verkar ju stadiga och det är viktigt. Bo in dig ett tag och känn efter! Så klart att du ska stöka till lite!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vad fint du har fått det i ditt syrum!

    SvaraRadera
  10. Grattis till Ditt nya fina rum!! Dags att röra till det och börja sy :-)
    kram

    SvaraRadera
  11. Vad fint det blev. Härlig miljö att sy i. Njut!

    SvaraRadera