onsdag 17 april 2013

God morgon!

Det där sängmonstret jag har bor under mitt lakan var stark idag och jag trodde nästan att jag inte skulle besegra honom. Men till sist så hittade jag viljekraft att få bort honom och komma ur sängen, har ju bara idag och imorgon kvar sedan en dags semester. OM den behövs, känns som om hela havet stormar här hemma och jag behöver ta ett rejält tag och få lite ordning och reda på saker och ting. Har bestämt mig för att måla lite varje kväll så att syrummet blir klart för möblering på söndag, ska bli hur skoj som helst att få hugga tag i. Inser att det kommer att ta tid att få ordning på saker och ting så som jag vill ha det, men det får ta tid, kommer inte stressa fram detta!! Skrev ju om mitt tak som har ett mönster av en stjärna, som sagt lite skoj tills den dag det ska målas om ;)
Det är inte bara snödropparna som kämpat sig upp, dikeskanten har en och annan gul färklick på sina ställen.....
Glöm nu inte att njuta av gobitarna som denna dag har att erbjuda!!

5 kommentarer:

  1. God Morgon, Lizzie!
    Ligger just och undrar om inte det där monstret ska få bita tag i mig lite till.
    Ha en fantastisk dag!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  2. Håller helt med dej, visst är det segt vissa morgnar att starta dagen. *suck*
    Bara att koppla på autopiloten så går det lite lättare
    Vilken häftig stjärna du har i taket!
    kramar

    SvaraRadera
  3. Så fint med en stjärna i taket. Lisbeth T

    SvaraRadera
  4. I morse var det verkligen seeegt! Men nu är det bara en jobbdag kvar för mig den här veckan! Snyggt tak! Men jag förstår att det är oskoj att måla. kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Vilket orginellt tak... har ni gjort det själv eller följde det med på köpet? Det går säkert bra att måla det! Vilken dröm det måste vara att få ditt rum färdigt!! Undrar vilken lust som kommer att uppenbara sig då?? At Sy eller Fota var frågan?? Eller kanske båda?
    Kramen till dig

    SvaraRadera