lördag 27 april 2013

Lite mindre kaos

Har plockat och fixat mest hela dagen, varvat med utevistelse, det har ju varit en underbar dag. Har även tagit grillpremiären idag, lite senare än vad vi normalt brukar....men gött var det. Suddig mobilbild men ville visa att stegen nu fått en funktion som hängare ;)


Lyckades få KG sätta upp rullgardinen så nu är fönstret nästan klar så när som på blommor till krukorna och gardiner. Har inte hittat nån gardinstång som jag vill ha ännu, men det kommer. Gardinerna har jag iaf :)
Imorgon blir det kanske inte så mycket fix eftersom jag är mammataxi till killarna som ska spela paintball, lär bli en lång dag i stan. Ska passa på att handla lite, bland annat blommor tänkte jag. Appråpå blommor så har äntligen blåsippan behagat att i backen stå och inte kunde jag motstå frestelsen att lägga mig en stund på backen...

4 kommentarer:

  1. Gillar stegen och rullgardinen, så fint du har fått .

    SvaraRadera
  2. Oh, oh, oh!!!
    Det kommer att bli SÅ bra!
    Gillar din rullgardin.
    kramen//Maja

    SvaraRadera
  3. Åhh, så snyggt med stegen...Lite i taget så är du snart färdig, heja heja...Kram..

    SvaraRadera
  4. Tack för gratulationer!
    Så fint du har fixat med stegen och rullgardinen är sååå läcker. Grillsäsongen började faktiskt sent i år när det varit så sjutusans kallt, men den som väntade på något gott......

    SvaraRadera