onsdag 25 april 2012

Vissa dagar....

...blir det inte som man tänkt sig...och just denna onsdag blev det inte alls som jag tänkt och ville...Vädret har ju börjat på och visa sig från sin bättre sida och jag var så sugen på en sväng upp i skogen. Men eftersom min klantiga gubbe kört på en spik eller nått annat som gjort hål i hans däck fick jag vackert vara en God Gumma och se till att han kom åter till jobbet med ett helt däck och där sprack tidsplanen totalt för mig. Får väl nöja mig med de jag tog i Botaniska trädgården på min lunchprommis......Tror att det kommer se annorlunda ut här inom kort.....

En Lila Blåsippa....

En vit sippa

Och så en vacker vit blomma som jag inte har en aning om vad det är....
Med detta säger God Natt och sov så gott!!!!!

4 kommentarer:

  1. Så söta blommor!
    Natti och sov gott.

    SvaraRadera
  2. Den lila blåsippan är bara...wow!!! =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj... här gäller det att titta varje dag annars missar jag ju en del!! Härliga blommor... du har det bra som har så fina platser att gå till med din kamera!! Makro är kul det!

    SvaraRadera
  4. Så fin bilden på den lila blåsippan är!!
    Den skulle jag betala för att få på min vägg!
    Kram Malin

    SvaraRadera