fredag 20 april 2012

Grått och disigt ute.....

....trött och tunga ögolock men det känns absolut helt okej ändå! Det är ju fredag och veckans sista arbetsdag, sista morgonen för veckan som jag måste slåss med sängmonstret klockan fem. Dessutom vaknade jag till glädjeutrop på FB som indikerade att laget i mitt hjärta tagit SM-guld!! Underbart!!! Nu förväntar jag mig att Kära Pappsen kommer med räkmackor till helgen, han brukar bjuda mig på det vid dessa festliga tillfällen som nu var länge sedan sist ;)

Igår gick jag en sväng på stan och tog lite bilder längs ån, har bara inte orkat laddat in dem i datorn och kollat av om det är nått att bjussa på så jag fortsätter med blåsippor....Har nog tagit flera hundra på dessa skönheter och känner att nu får det faktiskt räcka för i år......

Nu hoppas jag att denna helgen ska räcka till för bus med tjejerna, skogspromenader, firande, fotograferande och SÖMNAD!!! Saknar att sitta vid min maskin och skapa!!

2 kommentarer:

  1. Samma trista väder här i Sth. Går omkring som en zoombie :(
    Hoppas helgen blir bättre.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan tala om att jag växte upp just där... där laget i ditt hjärta en gång såg dagen ljus!! Men jag får svåra utslag av den sortens utövande... tänka sig allergisk mot
    lagsport!!
    Men dina blommor ger inget sånt... näe de är bara fina de!
    Kram och Go´natt!

    SvaraRadera