onsdag 4 april 2012

Bara en dag kvar...

...på denna arbetsvecka. Och det är inte utan att jag ser fram emot extra långledighet och vad denna helg har att erbjuda. Bonusbarnen kommer imorgon och stannar till söndag, jisses vad kul det ska bli att ha dem i huset igen och jag har lite bus och upptåg på gång. Hoppas bara att vi kan vara ute en del oxå....Visst är det skoj att leka :) När jag var femton sa en kille ,som var betydligt äldre (i mina ögon skitgammal för han var säkert 25....),  så kloka ord som jag burit med mig sedan dess och ofta tänkt på. För de är så sanna så!!! Därför har jag nu printat ner orden på en bild med en nästan utslagen blåsippa och en knopp....tyckte orden passade in så fint...
Med dess ord kryper jag ner under täcket och sover gott mina välbehövliga timmar innan klockan börjar tjuta och det är dags att kliva upp igen....

5 kommentarer:

  1. Så rätt så!!!
    Du ska gärna få lära mig en sak, men det tar vi Privat!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det er så sant, det du sier! Også vi har et bonusbarn i huset. Trivelig... God påske til deg!!

    SvaraRadera
  3. GLAD och BUSIG PÅSK!!!!!!!!
    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  4. Härligt med både bonunsbarn och extra ledighet! Glad Påsk! kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Det är så sant som något kan vara!! Du ÄR vuxen nu Lizzan!!
    Fortsatt Glad Påsk!!

    SvaraRadera