tisdag 5 april 2011

Slött och slappt!!

Att vila ska ju vara det bästa sättet att bli av med bassilusker och annat tok som stör ordningen i kroppen och vila det har jag. Snart plöjt igenom första säsongen av J*A*G och min bak känns smått öm. Får nog passa mig så inte liggsår uppstår i rumpen. Orkar inte sitta uppe allt för långa stunder, men har hunnit med att tänka desto mer. Planerar och fnular på flera projekt, har sorterat och plockat med scraps, gjort iordning en påse med scraps som ska skickas vidare i stafeten. Funderat hit och dit vem jag ska skicka till, har nu med tips kommit på var kuvertet ska gå. Håller tummarna att de hamnar rätt och att mottagaren vill vara med, annars får hon helt enkelt skicka vidare pinnen.....
Har insett att jag måste köpa nya minneskort till mina kameror, de två jag har börjar kännas som de inte vill hänga med. De har ju fått slita hårt de stackarna och förtjänar att få gå i pension. Nää nu är det nog dags med ännu ett avsnitt, ska bara smörja in bakdelen i ett försök att slippa liggsår ;)

5 kommentarer:

  1. Först av allt!
    Hade ju trott att du fixade bacillen och gick och jobbade! KRYA PÅ DIG!!!
    Sedan vilken snygg bakgrund du hittat!
    Man blir glad när man är "hos" dig och tittar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du blir frisker snart så din rumpa kan få vila sig lite ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det vore ju illa om du får liggsår på rumpan, då kan du ju inte sitta och sy. Krya på dig.
    Härligt glad bakgrund du har.
    Kram

    SvaraRadera
  4. ônskar deg god bettring Lizzan, inte roligt at vara sjuk.

    kram

    SvaraRadera
  5. Nämen... krya på dej! Inte går det an med skavsår i rumpan :-))
    Kram till dej!

    SvaraRadera