lördag 12 september 2009

Vilken härlig höst!

Nog för hösten är här, ingen tvekan om saken, mörkare och kyligare luft, men det är ändå inte så kallt att mössa och vantar behövt åka fram, kör ff VVS. Har inget med avlopp att göra utan; Våga Vägra Strumpor!!
Fått en beställning av grannen på en snuttetrasa, det jag fick veta var de nödvändiga födelsedata, vagnen är röd, pappan gillar hårdrock och döskallar (bra smak om jag få säga de själv....). Satte fat på HuvveHästarna och detta blev resultatet;

Nå håller jag tummarna så att de vitnar att mottagarna tcker om den...KG den tunnisen tyckte inte alls om den....
Imorse fick jag för mig att ta en långpromenad före frukost, sägs ju att det ska vara bäst. Struttar iväg med mobilen i fickan och hårdrock på hög volym i lurarna. Går ungfär 25 minuter och vänder, så kommer en av favvolåtarna i lurarna och jag sätter i gång att spring, ska efter en stund kolla klockan på mobilen....fanns ingen mobil i fickan..."#¤%&//&%%¤ bara att vända och titta efter den, går fram till den ounkt där jag vände; Ingen mobil, vänder och går hemmåt igen bestämd att förlustanmäla telefonen. Nästan på den punkt där jag insåg att mobilen var borta, låg den så fint och väntade på mig, detta resulterade i en promenad på drygt en och en halv timme..så litte fett borde jag bränt av. Nu ska jag åka och titta på när andra bränner fett; när smågrabbarna spelar fotboll!!

2 kommentarer:

  1. Våga Vägra Vinter är mitt mantra, men strumpor går också bra!

    SvaraRadera
  2. Våga Vägra Vinter är mitt mantra, men strumpor går ju också bra!

    SvaraRadera