fredag 11 september 2009

Bild var det här...

Nu har jag efter en stunds svetttigt letande hittat bilderna, även på datorn kan jag städa undan saker på "bra ställen"...var nästan lite rädd att jag kastat alla bilder.

Tror att shoppingdjävulen har fått ett stadigt grepp om mig..förra veckan så beställde jag hej vilt från nätet och idag så stoppade jag shopping kassen full med tyg i butiker. Får nog snart ta och omyndigförklara mig och ge mig veckopeng...för jag behöver INTE nya tyger, har ju för f-n hela rummet fullt och jag hinner ju inte sy av de jag tycker om innan smaken ändrats och jag tycker de är fula. Suck....Men vem kunde motstå dessa tyger? De ropade högt och tydligt att de skulle trivas hemma hos mig....

Och det här tyget är ju ett Lizzan-tyg, så det så!!

Nu ska jag se till och få klart en liten snuttetrasa som grannen beställt! Gokväll...

5 kommentarer:

  1. Hej Lizzan! Vad har du varit i för affär och shoppat loss tyger?? Döskalletyget är bara såå bra! kramen.

    SvaraRadera
  2. Oj vilka klackar! Det gäller att inte bli ovän med dig på dansgolvet när du bär sådana tå-mördar-vapen på fötterna. ;-)

    Tyget var HELT och FULLT ett Lizzan-tyg - klart du var tvungen att köpa det!

    Jag har en grej på gång som jag knappt vågar fråga dig om, med tanke på hur mycket du har att göra på alla håll och kanter, men jag litar på att du säger nej om det är/blir för mycket. Ok??

    Själva frågan kommer på mail. Den är lite hemlig. Man vet aldrig vilka ögon som läser här. ;-)

    KRAM - hälsa familjen!

    SvaraRadera
  3. Jaja!
    Shoppingdjävulen är obarmhärtig! när den slår till. Man bara måste ha, och ännu lättare när man shoppar på nätet. Bara ett lätt tryck med pekfingret. På en vanlig affär kan man ju hinna besinna sig medan man väntar på att betala!
    Men sen är det ju så roligt att sy av de där tygerna, eller bara klappa dem.
    Ursnygga stövlar förresten!
    Anna-G/Pumlan

    SvaraRadera
  4. Snygga stövlar!
    Synd att stövlar inte är så snygga med plattare sula, typ vad en annan kan ta sig fram i. :-)
    Men ibland köper jag ett par med klackar och de blir stående i garderoben. Tyg tyg tyg man behöver ju alltid mer tyg.
    Kramen

    SvaraRadera