onsdag 23 september 2009

Härlig onsdag!

Det ser ut att bli härligt höstväder idag och jag känner mig pigg. Hade en tuff dag på jobbet igår och kom hem en och en halv timme senare än vanligt. Ledbruten av träningsvärk efter joggingturen med dotra, ögonen kändes som de blödde. Hade det varit knutmasso så hade jag utan bekymmer kunna åkt dit och sett ut som en Panda, det var väldigt mörkt under ögonen. Kröp ner i sängen redan halv åtta och det ger som sagt utdelning idag i form av en pigg och glad Lizzan som är redo att möta dagens utmaningar. Hoppas på att jag känner mig piggare ikväll när jag kommer hem, måste pyssla om symaskinerna idag så att de inte blir lessna!
Önskar er alla en bra onsdag!

2 kommentarer:

  1. Hoppas din onsdag blev precis så pigg och produktiv som du önskade dig i det här inlägget i morse.

    KRAM på dig!

    SvaraRadera
  2. Blev din lillelördag som du hoppades på? Hoppas det!

    Må så gott!
    kram

    SvaraRadera