onsdag 10 september 2008

Så paff...

..och så glad!! För ett tag sen försökte jag beställa två mönster som jag föll för i en blogg. Fick världens strul med Paypal och efter ett par väl valda finska ord (brukar alltid svära på finska för det biter bättre...) så gav jag upp. Igår när jag kom hem låg ett brev från Australien med de mönster jag ville ha. Gjorde mitt bästa att knaggla ihop ett mail på engelska där jag frågade hur jag skulle betala. Idag när jag kom hem så hade jag fått ett mail som talade om att jag fått dem som gåva! Vilken underbar människa TACK TACK så kul det ska bli att sy dem.....

Här är bloggen;

http://theredbootquiltcompany.typepad.com/

3 kommentarer:

  1. Den till höger ser jättesöt ut, man kanske ska handla lite... Det ska bli kul att se vad du gör av det. Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Änglar, visst finns de! :-)
    Trevlig helg, kära du!

    SvaraRadera