måndag 1 september 2008

Hemma!!

Hade sån skallebank idag att det inte blev några festligheter för min del, åkte hem och åt torsk och sparris istället :) Eftersom jag var hemma när det fortfarande var ljust ute passade jag på att fota ett litet set som jag sytt klart i helgen. En necessär och en blöjväska passande till en liten tjej, broderierna är från Smartneedle. Eventuellt tänker jag medverka på nån marknad i höst eller till jul och måste ju då sy ihop lite....

Snart snart så är det årets helg, åhh vad jag längtar........

3 kommentarer:

  1. Okej då, variation kan vi kalla det... eller vad sägs om "konstnärens signatur"...
    ha så kul i Quiltköping, klappa några tyger från mig!

    SvaraRadera
  2. Vi ses i Quiltköping (?), jag åker dit på lördag!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker absolut att du ska vara med på någon marknad! Kan jag så kommer jag! KRAM

    Ps. När skulle ni åka skidor i vinter? Så att jag inte lägger min fest så att den krockar med det! ;-) Ds.

    SvaraRadera