fredag 5 september 2008

God morgon alla sköna!

Idag var det segt att vakna fast det i rimlighetens namn inte borde vara det. Nu är iaf pojkarna skjutsade till skola/buss och jag ska dricka en kopp kaffe till. Därefter gäller det att kolla över packningen, vid halv tio ger jag mig sen iväg. Kvart i tolv ska jag möta upp Quiltbussen i Arboga för en gemensam lunch, innan vi kör vidare mot Lidköping. Så i helgen får ni fika utan mig för jag tänker ge mig ut i verkligheten och frottera mig bland goa vänner, trådar och tyger, ett å annat aaa, ooo och ny inspiration med i bagen hem.
Ha en fantastisk helg för det kommer jag garanterat att ha!!!!

2 kommentarer:

  1. Oj, hoppsan vilken tur du har!! Själv ska jag jobba/ha jour i stort sett hela helgen så några större bravader blir det nog inte här. Men jag hoppas att du får trevligt och att du packar väskan full med inspiration så att du sedan kan inspirera oss!! =)
    /June på www.junebacken.se

    SvaraRadera
  2. Jojo, det är till att ha det bra då! Jag hoppas att det kommer en lika kul historia om (det trista tråkiga trånga) Quiltköping som om alla dina eskapader! De är ett lyft..
    kramar/pia

    SvaraRadera