söndag 14 september 2008

Förkylt var det här...

Host, harkel och snörvel är de ljud som upprepas ideligen i vårt hus då hela familjen drabbats av höst-förkylning. Hoppas dock att vi ska vara så pigga att vi kan åka till skola/jobb i veckan, men det återstår att se. Måste ju vara pigg och alert på fredag då vi far iväg på en kryssning till Helsingfors, ska bli riktigt skoj att komma iväg utan barn, vet inte när vi sist gjorde nått en helg utan barnen. Morfar ska passa barnen så inte kommer det gå nån nöd på dem inte.
I fredags ringde till den stora elkedjan för att höra mig för om vårt Playstation 3, tjejen jag pratade med var mycket trevlig och tyckte att vår väntan helt klart var över det acceptabla. Hon skulle se till att nån från butiken ringde upp, men si det hände inte. På måndag tänker jag därför ge mig in i butiken och nåde den snorkige snorvalp som försöker sätta mig plats, inte tänker jag lomma iväg med svansen mellan benen, nää då ska de få se på humör....
Idag ska jag ta det lugnt, sy lite och bara vara. Måste ju som sagt bli av med Herr Virus. Ha en fin söndag!

1 kommentar:

  1. Krya på er allihop! Hade du åkt till Hfors den här helgen hade du kanske stött på K och hennes syss och mor! För det kan väl inte vara mer än en båt som går mellan Sve och Fin?? ;-)

    KRAM

    SvaraRadera