söndag 27 april 2008

Helgen så långt


Igår hade vi möhippa för en av mina favvotjejer, våra planer höll på att stupa gånger flera, jobbet vi har medför att det inte är helt optimalt att ha planer direkt efter, men det löste sig iaf. Vårt kidnappsoffer blev glatt överraskad då det inte fanns på kartan att detta skulle ske. Hon spökades ut med squaredanskjolar och slöja fick hintar om att hon skulle få dansa, vilket kanske inte är det bästa hon vet. Men i själva verket stod bowling och en middag på en grekisk reaurang på schemat. Det var en superhärlig dag/kväll!! Jag åkte hem med kvart över tio bussen, KG hämtade mig i Alunda och hemma stupade jag minst sagt i säng.

Idag har jag hunnit med en tur till Uppsala där vi storhandlade och hämtade min bil. Sen har vi varit och firat käre svågern som fyller i morgon. På kvällningen återkom kraften och jag har sytt vidare på mitt turkos/beige/bruna täcke. Det blir så fint så;

Nu ska jag packa undan för ikväll och krypa ner i sängen!

1 kommentar:

  1. Din bento box blir sååå fin! Heja på Lizzan. kram/pia

    SvaraRadera