söndag 6 april 2008

Fuddar här och fuddar där

Idag har varit en sån där dag när jag inte fått ett dugg gjort. Inte för att jag inte har en massa jag borde göra för det har jag gott om. Kanske just därför jag inte får något uträttat, har för många måsten. Känns iaf som om jag för denna gången lurade det djupsvarta hålet som höll på att dra ned mig och att livsgnistan spirar i mig igen. Jag inser att livet är för kort och viktigt för att oroas bort. Torsdagens föreläsning blev ett uppvaknande som fick mig att känna en oerhörd tacksamhet över det jag har. Trots att KG är en elak jävel så är han det med ett STOORT hjärta (och innerst inne är han snäll) men säg inte det åt honom för då skulle hans image spricka!!
I morgon får vi besök på förmiddagen och på eftermiddagen ska sonen på fotbollscup. Så det är nog dags att dra sig tillbaka och krypa ner i sängen.
Godnatt med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar