onsdag 2 april 2014

Tror visst ....

...att det är vår...trots att jag får skrapa rutorna på morgonen och fryser häcken av mig när jag sätter mig i den kalla bilden. Det hör ju som till processen... Känner att det blörjar bli dags att förbereda sig inför den varmare årstiden och väcka upp mig själv ur den glåmiga dvala jag befunnit mig i. Ett första steg var förra veckan när jag köpte ljusa jeans och klippte håret. Idag råkade jag trilla på en rea och ut kom jag med lite nya tröjor. Har börjat komma upp lite tidigare på morgonen så att jag hinner spackla på ansiktet lite innan avfärd mot jobbet. Snart är det dags för lite kortare byxor, men innan dess lär jag ha rakat benen så jag inte hämtas av djurvårdare och låses in nån stans... jisses vad de växer de rackarns håren.

1 kommentar:

  1. Hehe, jag du ser lite hårig ut. Och vad ovanliga skor du skaffat! ;)

    SvaraRadera