söndag 6 april 2014

Idag har jag inte gjort nått....

...eller det har jag visst när jag tänker efter, även om det känns som om jag mest legat på soffan. Har varit ute på dryga timmens promenad med Prinsessan. Kändes vår på riktigt, det eldades ris på några gårdar, folk var ute och pysslade, körde med fyrhjuling och sågade upp träd i lagoma bitar att ta hem veden till gården. Under vintern ser jag knappt en människa ute under mina promenader men idag var det som sagt folk ute lite var stans. Nu bor ju jag på landsbygden och det är ju inte toktätt mellan husen men jag gillar i af att känna att jag inte är alldeles helt ensam ute. Under gårdagens workshop som gick i ett alldeles rasande tempo så unnade jag mig att slänga mig raklång för ett par blåsippebilder, för nog är Stockholmsippor annorlunda mot mina skogssippor... eller ;)
Helt ärligt så är de ju alldeles lika bara i en annan miljö.... och vackra är de!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar