söndag 20 april 2014

Ingen söndagsångest...

..nää inte det minsta, inte för att jag brukar ha det i så värst stor utsträckning, ändå är det helt klart skönt att veta att ännu en ledig dag väntar. Känns i skinnet att det varit två fina dagar, har försökt skydda mig så gott jag kunnat. Nåja dags att lämna det bleka vinterskinnet och göra plats för lite färg ;) När jag körde hem bonusarna idag så tog vi en tur i vitsippsbacken för lite fotograferande...
De är för härliga dessa tjejer, följer med på mina stolleprov med ett leende på läpparna....
Vare sig det är att stå där...ligg där...titta hit ...titta dit...gå på den där stocken...en gång till...

Plocka den där blomman...nej förresten den där...håll den så, mer åt det hållet...
Och så där emellan små glädjetjut från mig... när bi härjade som bäst så gick en man med hund förbi och han glodde så åt vårt håll, jag vinkade glatt (som en fin pik) men vi var ju inte i storstan så han hejjade tillbaka och fortsatte titta på oss... nåja kul att vi kunde bjuda på det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar