lördag 19 april 2014

Påskafton!

Vilken dag må jag säga!! Hade bjudet hem hela familjen på påsklunch, sammanlagt 13 personer vid bordet. Vädret var ju alldeles helt på vår sida så det blev uteätarpremiär. Nog för att det var ett slit med att få allt färdigt, började vid nio på morgonen, så var det så in i bängen värt det! Är just det jag älskar med storhelger och traditioner, att vi får umgås och vara tillsammans.
Full fart på gården som jag älskar....
Har haft en fotostund i det magiska motljuset tillsammans med tjejerna. Så glad över att de ställer upp på mina stolleprov och jag tror att de tom tycker det är skoj :) Nu är jag totalt alldeles slutkörd och tänker krypa ner i sängen, morgondagen startas med att ta tag i en disk som borde kunna klassas som en bergskedja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar