onsdag 29 februari 2012

Bara två dagar....

...kvar av denna vecka! De två föregående veckorna har varit sega och låååånga, nästan så de känts sommånader. Troligen för att jag hade en förkylning i kroppen... Nu har den flugit sin kos och jag känner mig och alert som en fågelfjärt och nu har den här veckan gått så rasande fort att jag inte riktigt fattar att den snart är slut. Nåja tiden får gärna gå fort nu.....bara jag hinner med :)
Har faktiskt sytt vidare på mitt vårprojekt, kan nog bli nått till sist, trots att det går långsamt fram...


En utmaning dök upp i min brevlåda igår, tillsammans med en present som tydligen skrek Lizzan....


Tack Maja!! Ska se hur jag löser den.....

När jag gick fotokurs i höstas sa min fotolärare att det är straffspark på att fota solnedgång, men han sa inget om soluppgång ;)


Tack och God natt från mig!

5 kommentarer:

  1. Åhhh... soluppgångar ÄR tillåtna... och härliga!!
    Du överlever varje helvetesvecka tack vara ditt eget sätt att hålla nedräkning... du Lizzan!!
    Du landar alltid på rätt köl... hur det nu går till, och jag står på huvudet, slår mig gul och blå... bildlikt sett :D
    Ha sköna sista veckodagar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog aldrig köpa en dödskalle till någon annan än dig!
    Faktiskt så skrek den ditt namn, eftersom jag var i andra änden av lokalen när mina öron hörde och ögonen såg!
    Lite "pink flamingo" fixar väl du???
    Fota du och skit i vad andra säger!!
    Straffsparkar ger poäng de med!!!
    Kram och tack för i kväll!

    SvaraRadera
  3. Dina bilder är så härliga och titta på så skit i vad läraren sa. Upp eller ner, de är lika fina.
    Lycka till med utmaningen! :)
    Kram och god natt

    SvaraRadera
  4. Häääärlig soluppgång. Jag gillar både upp- och nedgångar så strunt i läraren, fota det som DU tycker om.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Underbar bild.utmaningen fixar du galant du också ( skrev så till Maja också):-)). Lycka till!
    kram gudrun

    SvaraRadera