söndag 8 februari 2009

Härlig Lördag!!

Gårdagen var inte alls någon dum dag! Först var vi och fikade hos världens bästa svärmor, sen en tur till stan. Dottern fick en ny mobil, eller fick hon får allt betala själv. med mig hem följe ny bärbar dator, vilket jag mycket väl behövde, både min och dotterns dator har kraschat. Den är stor, snabb, snygg och min!!
Det som attackerade mig i godisaffären var tre satser för att göra egna smycken och en påse med mobilhängen. Har varit sugen länge att börja göra mobilsmycken att hänga i kläppen på necessärer.
Nu ska jag röja vidare i syrummet och därefter ska det sys. Lessen Ullis det blev en kanin på filten, men jag ska sy fåren alldeles snart, jag lovar..........

4 kommentarer:

  1. Jaaaa, vilken bra idé!! Jag kan se necessärerna framför mig med värsta snygga mobilsmycket på. Vad snyggt!! Och vad härligt med världens bästa svärmor, det brukar vi kvinnfolk inte vara bortskämda med.. ;)

    SvaraRadera
  2. Spännande med mobilsmyckena...det är en idé som har funnits hos mej också ett tag. Det blir liksom mer proffsigt utseende med denna lilla detalj...nu vill jag veta var godisaffären ligger ;-)

    Kaninen, får (hehe) man se den?

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Härlig lördag vill jag lova,
    attan va läckert med mobilsmycken.
    Å det där med svärmor, kanoon.
    Sån vill jag vara :-))
    Kramizar

    SvaraRadera
  4. Vad det låter spännande med mobilsmycken. Är det "byggsatser" du köper?? Och i så fall var kan man köpa dessa??? Grattis till nya datorn. Står överst på min önskelista att få en bärbar dator.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera