måndag 23 juni 2008

Tokig? Jag??

Antagligen men det bjuder jag på i sånna fall. Kände att jag var så förtvivlat trött trots en liten middagslur, så jag slet på mig gubbens träningsoverall (bara det måste varit en syn för gudarna, den är ett x antal storlekar föör stor) och gav mig ut på en joggning/walking tur, fyra km på 25 minuter, inte illa men det ska slås!! Efter knappt halva turen tyckte nog molnen att jag såg lite svettig ut så de bjussade på alla sina resurser. Innan jag var hemma sken solen igen men jag var redan blöt som en dränkt katt och flåsade som ja det får ni gissa själva vad jag associerade till......

2 kommentarer:

  1. Japp Du är tokig! För springer det gör man inte!!! Inte efter bussar, karlar eller något annat heller för den delen. Så det så!
    (Utom när det är tygrea, då får man springa :-))

    SvaraRadera
  2. Way to go vännen!
    Och jag håller inte med ovanstående skribent riktigt för springer det gör man visst det; efter tokiga tvillingar eller en dag framför datorn på jobbet eller bara ändå - precis som du just gjorde! :-) KRAM

    SvaraRadera