torsdag 19 juni 2008

Snart så..

..får jag gå hem och fira midsommar! Ska bli skönt och välbehövligt med en låång skön helg!! Ska bara ta det lugnt, imorgon blir det sill och potatis (utan nubbe) och jordgubbsswich till efterrätt. Finns en hel del att ta hnad om på tomten, städa kanske kanske riva ner den fula altenen. Men det viktigaste av allt är att jag ska sy så det dammar om det. Först har jag den rosa/bruna/gröna Love historien att ta hand om, där är det bara bårderna som ska quiltas och sen på med avslutningskanten. Därefter är det scrapstäcket som ska få bårder och en quiltomgång. Den ska jag nog förstquilta sen sy på en fleecebaksida så den blir så där lagom gosig att ha och krypa in under i husbilen. Måste nog sy ett par kuddar till husbilen oxå. Nä nu är det väl bäst att jag jobbar lite så dagen går undan i ett swisch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar