tisdag 12 november 2013

Ooooppss....

Har visst gått en vecka igen, det bara som flyter på utan större blesyrer och jag trivs i stort med livet. Önskar bara att jag kan hitta tillbaka till min kreativa sömnad och kanske den inte är så långt borta nu....Har nämligen äntligen insett och tagit tag i smärtan jag har i nacke och rygg på grund av wiplashen jag dratt runt på i tre år. Den är en bidragende orsak till mitt minskande syende. Men idag har jag alltså bestämt mig för att nu får det minsann vara slut på det här....Gick i väg till en kiropraktor och knäckte och krasade här och där på min arma kropp och döm om min förvåning när jag märkte att det faktiskt kändes bättre efteråt. Ska göra tre bahandlingar till sen så hoppas jag kunna säga adjö åt den där elakingen som förföljt mig så länge!!
I lördags var jag på fototräff med tre glada härliga tjejer, vi fotade varandra, tipsade och hade skoj, vips var två timmar förbi... Här kommer några bilder som tjejerna tog på mig....




Vilet egoinlägg det blev.... Men det bjuder jag på en grå trist tisdag!!

6 kommentarer:

  1. Aj, vad jag ryser när jag hör ditt knakande, men hjälper det bara så! Jättefina bilder på dig...Kram

    SvaraRadera
  2. Bjud på dig du!
    Det var härliga bilder!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder på dig! Så bra att du nu tagit tag i det onda. Hoppas nu att du blir allt bättre! kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Tycker också det är härliga bilder.Skönt att du får hjälp med nacken. Den kan förstöra mycket med sitt onda.
    kram Gudrun

    SvaraRadera
  5. Ego javisst men det är du värd. Ser gärna på dina bilder av dig- så fina. Vilka bra fotokompisar du har. Bilderna är så mjuka o fina.
    Ont är inte kul, tur att hjälp finns!

    SvaraRadera