söndag 3 november 2013

Då har en lååång....

..skön helg förflutit och jag känner mig laddad för en ny arbetsvecka. Förra veckan var jag så trött att jag beslöt mig för att ta ledigt i fredags vilket känns som ett väldigt bra beslut. Trots en fin sommar och fin höst vädermässigt har jag inte kunnat värja mig för den däringa hösttröttheten.... Hoppas nu kunna ha krafter nog till att tackla den nya veckans nya utmaningar. Trots en lång helg, mässbesök med inköp av nya tyger, en härlig trådvinst så har jag inte hittat till symaskinen. Har iaf städat syrummet under helgen så nu är det skaparvänligt när väl anfallet kommer över mig.... Däremot har jag virkat vidare, sett alla lektioner i bildbehandling och dessutom lämnat in två uppgifter, bara att invänta om dessa blir godkända och sedan ge mig på den sista uppgiften så kan jag lägga denna kurs till meriterna. Har även gjort ett armband som jag köpte kit till på mässan, köpte dem till bonustjejerna men jag var ju tvungen att testa så jag visa hur man gör...


Nu är det hög tid att stänga ner och se till att somna, ny dag imorgon jö... P& K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar