måndag 10 juni 2013

Nytt!!!

Fick ju en sån fin bit tyg med mitt favoritmotiv skickat till mig, det fick det att klia direkt i mina fingrar så jag började sy redan igår. Idag efter jobb och middag så sydde jag klart en necessär till mina penslar och pennor, ja inte till mina stora målarprojekt utan de jag använder för att måla mitt ansikte.......

Känner mig stolt och nöjd!! Funderar som bäst på vad jag sy av biten som är kvar...... Men först så ska löpartightsen, t-shirt och skorna på, spotify med pumpande musik och sen ut och springa en sväng!!

4 kommentarer:

  1. Dödskalletyget tillsammans med det prickiga blev jättetufft, tycker jag. Det är en läcker necessär Du har sytt!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Jag kommenterade ju på FB, men denna är verkligen läcker!!!
    Gillar kombinationen av tyge!
    Bra jobbat, Lizzie
    kram//Maja

    SvaraRadera
  3. Tycker också tygkombinationen blev härlig! Här står prickarna högt i kurs för närvarande:-)) Kul att du sytt igen! kram Katarina

    SvaraRadera