onsdag 19 juni 2013

Dagarna går....

...och jag följer med... Nu känner jag att min kropp och knopp börjar bli trött och längtar efter semester. Tur det bara är drygt två veckor kvar..... Igår var det skittisdag på många sätt och vis. Kände mig totalt slut och på dåligt humör, hade nästan lust att mucka gäl eller nått.... När jag kom hem så upptäckte jag vä och fasa att min stationära dator bara lagt av. Ingen backup gjord på ett par månader...ska göra det sen, som vanligt sen kommer aldrig. Är dessutom beroende av en stationär dator för bildbehandlingens skull och känns väl sådär kul att behöva göra den investeringen nu så här till sommaren när det finns annat kul att göra med pengarna..... Nåja bara bita i det sura äpplet....

2 kommentarer:

  1. Inte kul när datorn lägger av. Som tur är kan man får en dator till hyggligt pris (4-6000 kr)nu för tiden. Förr kostade de 20-30000 kr.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det ordnar sig med datorn! Önskar dig en riktigt Skön Midsommar och nu är det bara nästa vecka kvar till semester!!!

    SvaraRadera