söndag 30 juni 2013

En härlig helg!!

Haft en fantastisk helg!! Igår var vi i Uppsala nästan hela dagen, Lilleman med kompis gick Liverpools fotbollsskola och KG ville titta sista dagen. Även dottern och min pappa kom och kikade. Själv var jag måttligt intresserad så jag gick iväg till min vän och fick mig en kopp gott kaffe och en mysig pratstund. Hann iaf vara med och se när de delade ut priser, sicken tur för mig!! Lilleman fick medalj för bäst inställning i sin grupp....lovar håren reste sig på mina armar...mammas kille! Betydde nog extra mycket för S då han är en riktig Liverpoolfan....


Idag börjades dagen med frukost ute, en bra start på dagen....

Sen släpade jag fram virke och började såga, fick så klart sällskap av Prinsessan

Ska bli ett bord som jag kan förbereda och servera mat på när jag lagar ute, hoppas bara det blir så bra som jag vill...... Annars får jag väl göra ett nytt, fördelen med att ha ett lager av brädor, bara att leka loss och testa sig fram. Nu ska jag ut och lägga sista omgången färg på ett gäng byrålådor!!
Ha det gott allihop!!

1 kommentar:

  1. Frukosten ser härlig ut! Men hhunden så nära sågen??!! Eller var det möjligen hon som sågade till bordet? Det är fart i dig Lizzan och det brukar ju bli bra!
    Kram

    SvaraRadera