måndag 25 maj 2009

Kvällssvammel

Så har måndagen förflutit ganska smärtfritt för att vara just måndag. Trots att jag satt uppe sent och skrev på min uppgift igår så började dagen rätt bra, inte ett endaste utbrott. Ett å annat anfall på mina medtrafikanter hade jag ju förståss, måste ju släppa lös aggressioner så att jag kan komma till jobbet med glad min. Höll mitt goda humör så gott som hela dagen tills jag jag kom hem. Hade jag haft ett kilo ruttna tomater så har jag kastat dem allihop på KG. Jag var så arg så det rök ur öronen, tur att anfallet gick över fort och att jag inte hade nått kastbart i närheten. Har sytt lite med betoning på lite i kväll, hoppas på att orka mer under vecka fö nog är sylusten tillbaka. Det som jag trott varit en fökylning är nog en släng av pollenallergi, åtminstone så lättar trycket i snoken av en allergitablett, så nu får jag väl se till att pilla i mig sånna ett tag framöver. Nu ska jag nog försöka sova lite, det är ju en ny dag imorgon.....

1 kommentar:

  1. Skönt att du kommit på att det är allergi iaf och att det hjälper med tabletter.

    Kramelikram!

    SvaraRadera