måndag 22 december 2008

Överraskning på lådan!

Nu har A och jag varit till goa rara E och klippt oss så att vi kan vara fina till jul. Handlade lite lunch material så energin finns till att åka till Uppsala för att inhandla de sista julklapparna och julmaten. Hämtade in posten när jag kom hem, julklappar jag bestälde ifredags har kommit, puuhh så skönt, biobiljetterna jag vann på radion, ett härligt julkort på syssilingarna från Anderstorp, de söta tvillingarna från Hestra kom förra veckan, sen en STOOOR överraskning. Det stod chokladogram på kartongen och det sattes fart i huvudkontoret på mig, i paketet låg en chokladask, fick läsa kortet flera gånger innan alla kopplingar satt som de skulle. Var med och gissade på en bebis ankomst, vikt och längd, jag hade gissat närmast. Den överraskningen satt som den skulle och det känns som jag har rosa bomull runt hjärtat och under fötterna. TUSEN TUSEN tack du goa //K du gjorde min dag!!!

2 kommentarer:

  1. :-) Vad roligt att du blev överraskad och glad! Det värmer och gör även mig glad!!!
    Kram på dig ;-)

    SvaraRadera
  2. Julen är onekligen en överraskningarnas tid! :-D

    KRAMAR i massor - ha en underbart mysig jul!

    SvaraRadera