fredag 12 december 2008

Fredagsmorgon

Och den kunde ha börjat bättre, vaknade av nått som liknade åska på nedervåningen, skakade lite på huvet för att klarna så pass att jag fattade vad som pågick. KG är hemma och sjuk, han var vaken, killarna hade oxå de vaknat och tittade på tv. Oljudet jag vaknade av var KG som skällde på killarna av någon orsak som jag skiter i, det enda jag bryr mig om är att mitt uppvaknande blev förstört, så nu tänker jag förpesta hela dagen för KG som hämnd. Moget? Nää det är det inte men idag är jag en obstinat 3 åring, så det så. Ska minst ha en bukett med 10 röda rosor för att förlåta detta övertramp!!

1 kommentar:

  1. Men du, tänk på att KG är sjuk och således inte vid sina sinnes fulla bruk... You know sick men... ;-)

    Ta ett par koppar kaffe och tänk på att det är fredag så känns det säkert genast mkt bättre!

    KRAMEN

    SvaraRadera