fredag 26 december 2008

Gnällspik

Det är precis vad jag är just nu. Den förbannade höger axeln har bestämt sig för att gå ut i generalstrejk. Inte nog med att den inte vill funka som den ska, den har även fräckheten att göra så ont att stjärnor snurrar i skallen. Heat lotion (muskelsalva med aloe vera) som annars brukar funka biter inte alls nu. Så jag har istället proppat kroppen full med värktabletter för att överhuvudtaget orka existera. Jag som såå gärna ville sy idag. Undrar om jag inte ska ta och brodera några glasunderlägg som jag lovat Frugan att hon ska få till nyår. Det är ju inte så ansträngande.

3 kommentarer:

  1. Usch då, det låter inget vidare....hoppas det går att kurera med värktablett och vila.
    Bra att broderimaskinen kan sköta sig själv :-)
    Kram, Anne-Marlen

    SvaraRadera
  2. God fortsättning! Det var en rackarns axel du har fräckheten att göra ont när du är ledig! Hoppas att värktabletterna hjälpte så att du har fått sy lite! Ha de gott! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Det låter inget vidare med din axel. Håller tummarna att du snart blir bra så du kan sy igen.
    Önskar dig en bra dag, så bra du nu kan med ond axel.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera