tisdag 30 december 2008

En dag till

Denna vecka är verkligen härlig, tänk om fler veckor var som den här, bara två dagar. Gårdagen gick hyfsat bra att jobba bara det att jag inte direkt slet ihäl mig. Dagen gick rätt fort iaf. Idag ska jag och Frugan handla maten tills imorgon. Vi har en meny lite löst i huvvet så det ska nog gå hyfsat, men särskillt tidigt kommer vi inte komma hem :)

Nu är det snart slut på julen och det lilla pyntet som är framme ska plockas bort igen. Inte för att känns ivägen direkt men det är skönt att granen åker undan. Tiden rusar iväg och det är väl bäst jag sätter på mig nått och drar iväg till jobbet. Önskar er alla en bra tisdag!

2 kommentarer:

  1. Ha en bra arbetsdag!! Själv är jag ledig en vecka ännu, hihi....

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt mysig nyårsafton med era vänner!

    Stor kram till dig och hela familjen!

    SvaraRadera