måndag 27 oktober 2008

Höstlov

Denna vecka är barnen lediga, men orättvist nog får jag allt åka iväg och jobba ändå, fördelen är att jag bara har mig själv att tänka på. Staarten blir på det viset lite lugnare och mitt humör bättre. Dessutom är det ju riktigt ljust ute just nu, snart är det svart ute när jag vaknar så det är bäst att njuta medans det varar. Igår fick jag klart broderierna till alla fyra bestälda necessärer/spabag. Dessutom blev spabagen klar;

Målet är att få klart de andra tre innan veckan är slut, kanske väl optimistiskt men jag är född sån. Nu är det väl dags att sätta sig i grå faran och ta sig till jobbet. Ska börja dagen med ett möte på mitt "ordinarie" jobb............

2 kommentarer:

  1. Hej goa du,

    Läste ditt mail först nu. Har en del på hjärtat men sparar det tills jag har lite mer tid att svara.

    Världens bästa Lizzan, det är du det! Bara så du vet.
    KRAM och god kväll!

    SvaraRadera
  2. va fin spabag du har sytt, och 3 till denna vecka oj oj ..., ja gäller o passa på när man väl fått upp gasen på symaskin hi hii,,själv så håller jag på att sy en rosa vinko ,som jag skall ge bort till en kompis som målade om vår säng.

    SvaraRadera