söndag 26 oktober 2008

Härlig morgon!

Vad härligt att vakna tidigt och ändå vara utsövd, en hel extra timme, mumma. Kan tänka mig att en Småländsk mamma inte riktigt håller med mig :) Ni har väl ingen nytta av en extra timme. Nu håller jag som bäst på att sy, betar av beställningslistan. En kollega har beställt necessärer till sin familj i julklapp, men det är skönt om det skulle bli klart i tid. (Undrar vad som hände när jag slog i huvvet i veckan???).

Igår sydde jag klart lilla ryggsäcken och lämnade iväg den, hoppas att hon som beställt den blir nöjd, jag tycker den blev fin, tack Pialuttan för det läckra tyget!
Skulle egentligen åkt med mina killar på Badkalas i eftermiddag, men mamma A ringde nyss och frågade om killarna ville åka med henne, så jag kan stanna hemma och sy, den här dagen bir bara bättre och bättre..........

2 kommentarer:

  1. Hejsan Lizzan. Du verkar haft en bra dag du också. Flätkursen gick bra men kräver en del koncentration ;-)
    Såg en av dina fina necessären från FQ. Bra jobbat och vilket fint tyg du använt. Kram Anne-Marlen
    Tack för dina besök hos min zoomin.

    SvaraRadera
  2. Det verkar som du har haft en toppenhelg och hunnit massor! Kramar Ullis

    SvaraRadera