tisdag 6 maj 2008

God morgon!

Inte för att jag på något sätt kan se något gott med den.Känns som om det vore måndagsmorgon, antagligen straffet för att det gick så lätt att komma igång igår. Jaja, bara att bita i och ihop!! Igår hade vi så roligt på jobbet, var rena rama fredagsstämningen, och det är vi inte bortskämda med, lär bli andra bullar idag och inte kommer det vara kanel i dem......
Efter jobbet tog jag en sväng till jysk för att leta efter tyg till ett påslakan, verkar vara hur svårt som helst att hitta nått lämpligt, får nog helt sonika ta mig ner på stan idag till Olssons. Även om jag inte hittade nått tyg på jysk så var det inte en helt bortkastad tur, träffade nämligen på en tonårskompis, en av de som det sticker i hjärtat att jag tappat på vägens gång. Helt otippat läser hon på termin 1 till sjuksköterska, KUL! Nä nu ska jag jaga iväg mina killar in i bilen så jag slipper ha plattan i botten till bussen!
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Sista helgen i maj är härmed vigda åt er! Välkomna! :) KRAM

    SvaraRadera