onsdag 14 maj 2008

Gnäll varning

Nu måste jag bara få gnäll av mig lite, känner att nu är det nog!!! Senaste halvåret tror jag varenda krämpa har drabbat mig eller någon i familjen, så många hemma dagar som jag haft hittills i år har jag nog inte haft sen jag var mammaledig. Det är flunsan, magsjuka, magkatarr, förkylningar, UVI och nu senast en tennisarmbåge. Stannade hemma igår i näst intill fullständig vila så jag känner att nu har det vänt och idag åker jag till jobbet igen. Men tennisarmbåge ska ju drabba folk över 40 och jag är inte där än, snyft, måste vara den bruna maten...

1 kommentar:

  1. Usch din stackare!! Ibland får man såna enormt långa och påfrestande "sjukdomsperioder" då allt och inget drabbar familjen i omgångar - och det är lika jobbigt varje gång! Man FÅR gnälla över sånt för det ÄR tufft! (Jag kände mig nästan lite skyldig att förtydliga det för du kanske också har läst min blogg och tror att jag blir förbannad på varenda en som säger nåt negativt nån gång?! ;)...) Kram och hoppas tennisarmbågen ger med sig i det snaraste! KRAM igen!

    SvaraRadera