fredag 1 februari 2008

Härligt innehållsrik dag...

Dagen började så där segt som de flesta nu för tiden, dvs hade såå svårt att kliva ur sängvärmen. Men när jag väl kommit igång så...Lämnade barnen vid skolan, for sedan till E & I i Solna, wow vilken underbar känsla att få kramas med dem igen. Åhh vad jag saknat dem! Efter en kort underbar stund åkte jag vidare mot Huddinge och skolan. Avklarade de två hemska redovisningarna och såå skönt det kändes när det var klart. Tog pendeltåget tillbaka till Solna hämtade min bil och for till Märsta för nästa kramkalas. Fick en underbar middag och härlig stund med L och hennes busfrön.
Hemkomsten blev sen, men där låg två kuvert till med bidrag till mitt projekt. Satte mig att skära. Har nu skurit till remsor till 22 block i hittills olika tyger, kommer mina FQ med posten i morgon så blir det ännu fler olika, annars kör jag på med de jag har, det kommer att bli bra det med. I morgon är 120 knyck med täcket!!! Ska bli klar med blocke, helst oxå bården i morgon, sen är det stora quiltäventyret på lördag, och kanten på lördagkväll. Överlämning söndag. Tidsoptimist?? JAVISST :)

1 kommentar:

  1. Tack för igår gumman!! Underbart att ses igen!!!//E

    SvaraRadera