onsdag 20 februari 2008

Bättre idag

Humöret är på väg uppåt idag, som tur är tycker inte om att gå och vara sur. Glömde ju i min butterhet skriva att igår låg en försenad fördelsedagspresent i brevlådan, en ljuvlig charmpack med 32 st olika tygbitar i 5x5" från en kär vän.
Har inte sytt ett stygn varken igår eller idag, men jag har iaf lagt ihop charmrutorna två och två så ska jag sy ihop dem i morgon, får nog ta och komplettera med en ännu en charm pack...vi får se hur det blir.
På kvällen fick jag mig ett ryck utan dess like och gav mig ut på en tur, joggade tre minuter gick sju, varvade så i en halv mil, 35 minuter. Gissa om jag var slut när jag kom hem. Borde göra sånna svängar två gånger i veckan så får man nog upp flåset snart. Men eftersom jag är bekväm och dessutom mörkrädd blev det nog en en gångsföreteelse......Nu ska jag iaf upp å lägga mig, känner mig mör i kroppen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar