lördag 16 februari 2008

Fredag!!

Om måndagar är mina värsta dagar så är fredag absolut min favvodag, dessutom är jag numera alltid ledig fredagar. Idag blev det som sagt en utflykt till Västerås. Bidde inte så mycket i påsen, två bitar fuskskinn, knappnålar, väskhandtag och färdigsydda gardiner. En lunch på asiatisk resturang och sen hem igen. Nåja ett stopp i en stoor godisaffär gjoirdes och ut därifrån kom jag med 3 kilo smågodis, undrar just vad tandläkaren skulle säga om det !?
Idag kom jag en liten bit i sömnad iaf. Broderade en gullig bebis som ska hamna på ett lock till blöjpåse, skar ut och nålade ihop framsidan till ett påslakan.
Dotterns pojkvän sa att inte kunde fatta att jag alltid har nått på gång, "Det borde ta slut i ditt huvud". Men si det tror jag inte kommer hända förrens jag får min etta utan kök under jord!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar